Mida teha vihmase ilmaga?

Tänavune suvi ei ole end veel kuigi ilusates toonides näidanud. Kahjuks on liiga sagedased olnud olukorrad, kus ilma tõttu tuleb palju aega veeta toas. Täna annangi ma teile endapoolsed soovitused enamjaolt tubase suve mööda saatmiseks.

1. Loe raamatuid!

Jah, ma tean, et kuigi paljud ei ole selle tegevuse suuremad austajad, ent mina lausa jumaldan seda. Muidugi tuleb selleks leida põnev raamat!

Siinkohal mõned soovitused minult:

John Green “Paberlinnad”, Zoe Sugg “Tüdruk online”, aga ka teised selle sarja raamatud, Reeli Reinaus “Deemoni märk” ning õpilasena ei saa üle ega ümber ka kohustuslikust kirjandusest, milleks sel aastal on J. D. Salinger “Kuristik rukkis”

2. Hakka blogi pidama!

Kui kirjutamine on sinu teema ja blogimine tundub põnev, siis haara aga härjal sarvist ja asu tööle! Muidugi ei ole mõtet lahmida- blogil peab olema mingi suund. Nagu minu suunaks oli luua eluline noorteblogi. Kui suund on olemas, tuleb valida sobiv keskkond. Minu puhul osutus selleks WordPress, kuna erinevalt paljudest teistest saitidest ei ole tasuta paketil (olulisi) vähemusi tasulise ees- ükski asi tegemata juba ei jää! Nüüd ongi jäänud veel veebilehe kujundamine ja blogi avamine!

3. Leia tubaseid trennivõimalusi!

Kuna sel aastal on ilmaga täpselt nii nagu temaga on, siis väga paljusid just õue treenima ei tõmba. Kuigi ma sõidan igal hommikul rattaga ja igal õhtul jooksen, tahtsin ma välistele variantidele lisaks ka tubaseid võimalusi trenni tegemiseks. Minu jaoks on ideaalne, kui ma järgin sellise YouTuberi, nagu blogilates, treeningkava Beginner’s 2.0, mis kujutab endast siis seda, et neljaks nädalaks on sulle määratud üks hommikune harjutus ja 2-3 videot täpselt selleks ajaks kui sa soovid. Ausõna- pärast esimest päeva lõid mu kõhulihased tuld, aga mida edasi, seda tugevamaks ja kogenumaks sa saad! Motivatsiooni annavad asjaolud, et treener Cassey ergutab sind igal hetkel ja et iga seitsmes päev on puhkepäev, ent ka see ei möödu ülesandeta. Ülesandeks nimelt on valmistada etteantud retsepti järgi midagi tervislikku.

Treeningkava saad alla laadida siit: http://www.blogilates.com/blog/2014/12/30/new-beginners-calendar-2-0-for-2015/

4. Mine õue ja naudi vihma!

Mulle isiklikult meeldib vihmaga õues olla. Enamasti ma lihtsalt seisan seal ja hingan seda värsket õhku, mis vihm endaga kaasa toob. Niii mõnus! Muidugi on toredad ka jalutuskäigud ja miks mitte ka niisama lompides müramine- pane selga riided, mis võivad märjaks (ja poriseks!) saada ja mine hüppa lompides. Korralik nostalgialaks garanteeritud! Väga lahedad on ka pildid, mis on tehtud just vihmas- vihm lisab pildile justkui selle erilise meeleolu! Samas saab vihma nautida ka toas! Tee endale tassitäis kuuma teed, kuula vihmasabinat ja lõõgastu!

5. Meisterda ja tee ise!

Internet on täis lõputuid õpetusi- haara vaid materjalid ja nii saad sisustada lausa tunde! Tee ise näiteks vahva telefoniümbris või armas kunstlill, millega vaeva ei ole, aga silmailu pakub ta ikka!

Ma loodan, et ka Sina said sellest postitusest endale mõne nipi kõrva taha panna ja et Sinu toas veedetud päevad ei ole enam nii igavad 🙂

Leave a Reply

